Polecane suplementy na dobry sen

Nie można mówić o dobrym zdrowiu ani samopoczuciu, jeśli jest się ciągle niewyspanym, czyli chronicznie zmęczonym. Deficyt snu to prosta droga do wystąpienia szeregu dolegliwości i rozwoju rozmaitych schorzeń.

Można przetrwać przez długi czas bez jedzenia, ale nie bez snu. Już jedna nieprzespana noc sprawi, że następnego dnia człowiek czuje się fatalnie. Niestety wiele osób boryka się z bezsennością, zaburzenia snu stały się czymś powszechnym, mogą wystąpić w każdym wieku. Dobrze zbilansowana dieta, redukcja stresu, nawodnienie organizmu, regularna aktywność fizyczna i naturalne suplementy na lepszy sen pomogą poprawić zdrowie.

Po co warto sięgać, aby lepiej spać?

W sprzedaży dostępne są wielorakie tabletki i krople na dobry sen, ale na nic się nie przydadzą, jeśli nie zadba się o właściwą dietę, ruch, zmniejszenie stresu w życiu codziennym. Nawet niektóre choroby mogą przyczyniać się do bezsenności, dlatego kluczowe będzie znalezienie źródła problemu i wyeliminowanie go. Zaburzenia snu to powszechna przypadłość w przypadku seniorów, osób zestresowanych, tych, którzy pracują w trybie zmianowym (ze względu na zaburzony rytm dobowy), chorych na zaburzenia psychiczne, osób stosujących używki.

Warto wspomóc się naturalnymi suplementami na lepszy sen, przykładem będzie magnez z witaminą B6, który ułatwia zasypianie i poprawia jakość snu, redukuje stres i tonizuje układ nerwowy. Świetnie sprawdza się też melatonina, czyli hormon naturalnie produkowany przez organizm, odpowiada on za regulację rytmu okołodobowego. Niestety obecnie wiele osób przyczynia się do zmniejszenia jego stężenia wieczorem przez wpatrywanie się w ekrany urządzeń emitujących światło niebieskie. Z pomocą przychodzą suplementy diety z melatoniną, które są wręcz zbawienne dla osób pracujących w trybie zmianowym.

Naturalne suplementy na zdrowy sen

Przy problemach ze snem warto wspomóc się ashwagandhą, czyli naturalnym adaptogenem o działaniu antystresowym, przeciwlękowym i uspokajającym. Jako że wycisza układ nerwowy, można łatwiej i szybciej zasnąć. Co więcej, podnosi jakość snu, co ma kluczowe znaczenie, jeśli chce się być wyspanym. Pomoże również glicyna, która oddziałuje na układ nerwowy, działa uspokajająco i wyciszająco. Wspaniale sprawdza się 5-hydroksytryptofan, czyli prekursor serotoniny i melatoniny. Reguluje pracę układu nerwowego, przeciwdziała zaburzeniom snu, ułatwia zasypianie i wydłuża czas snu. Godne polecenia są też różne zioła na lepszy sen. Na szczególną uwagę zasługuje melisa, która uspokaja, zmniejsza bezsenność, niweluje stany lękowe i napięcie, rozluźnia mięśnie. Pomoże też kozłek lekarski o działaniu nasennym, który wydłuża czas snu i zapobiega wybudzaniu się w nocy. Polecić można również szyszki chmielu, lawendę, męczennicę.

Szeroki wybór suplementów na dobry sen w sklepie internetowym https://sklep-zdrowia.eu/

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

-->